Hulp nodig?
Veelgestelde vragen
Bestellen
- Selecteer op little-moon.nl het artikel(en) naar keuze.
- Klik op de knop 'Aan winkelmandje toevoegen'.
- Heb je meerdere artikelen aan je winkelmandje toegevoegd met de knop 'Aan winkelmandje toevoegen'? Klik dan rechts bovenaan op je winkelmandje en klik op afrekenen.
- Heb je een account? Log dan in.
- Heb je nog geen account? Vul dan nu je adresgegevens in. Klik vervolgens op 'Doorgaan met verzenden'.
- Kies een bezorgmethode.
- Heb je een voucher? Vul deze dan in op de betaalpagina.
- Kies een betaalmethode en voltooi gemakkelijk de betaling.
- Jouw bestelling is geplaatst! Wij sturen jou per e-mail een bevestiging en gaan direct aan de slag met jouw bestelling.
Nee, het is niet nodig om een account aan te maken. Je kan via onze webshop ook een bestelling plaatsen zonder account.
Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! Zodra jouw pakket is verstuurd ontvang je van ons een e-mail met de track & trace informatie.
In jouw account vind je de status van jouw bestelling. Is je bestelling verzonden? Dan kun je hier jouw bestelling volgen en bekijken wanneer het wordt bezorgd.
Heb je geen account of is de status van jouw bestelling onduidelijk? Neem dan contact met ons op via support@little-moon.nl of via onze contactpagina. Dan helpen wij jou graag verder!
Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij direct aan de slag na het plaatsen van jouw bestelling. Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren.
Na 30 minuten is het nog mogelijk om een verzoek tot annulering in te dienen, hierbij kunnen wij helaas niet garanderen dat dit daadwerkelijk lukt. Een verzoek tot annulering kun je indienen door te mailen naar support@little-moon.nl of via onze contactpagina.
Betalen
Wij bieden verschillende betaalmethoden aan op little-moon.nl. Het is mogelijk om via IDEAL, Bancontact, creditcard (Visa, Mastercard), PayPal of Klarna te betalen. Meer informatie over de verschillende betaalmethoden vind je hier: Betalen.
Wanneer je problemen ervaart met betalen op de website van little-moon.nl, kun je proberen om je bestelling in een andere browser (bv. Chrome, Internet Explorer of Safari) te plaatsen. Het verwijderen van cookies kan vaak ook een oplossing zijn. Blijft het probleem zich voordoen? Neem dan gerust contact met ons op via support@little-moon.nl of via onze contactpagina. Dan helpen wij jou graag verder!
Bezorgen
Helaas bezorgen wij nog niet wereldwijd.
Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen vanuit Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje (Canarische eilanden uitgesloten), Italië, Oostenrijk & Denemarken.
Staat jouw land hier niet tussen? Helaas verzenden wij daar nog niet naartoe. Wij hopen in de toekomst naar meer landen te verzenden!
Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden.
Naast Nederland verzenden wij ook naar andere landen. De verzendkosten per land vind je hier.
Je ontvangt een e-mail zodra jouw bestelling is verzonden, met het track & trace nummer in deze mail kun je jouw bestelling gemakkelijk volgen.
Klik hier om jouw bestelling te volgen.
Dat hoort niet te gebeuren! Neem gerust contact met ons op via support@little-moon.nl of via onze contactpagina, dan kijken wij samen voor een passende oplossing.
Retourneren
Je kunt jouw bestelling binnen 30 dagen aan ons retourneren. De artikelen dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd geretourneerd te worden.
Een retour aanmelden doe je in jouw account:
- Log in op jouw account.
- Klik op de bestelling die je wenst te retourneren.
- Klik vervolgens op 'Retour aanvragen'.
- Selecteer de reden van retourneren en klik op 'Retour aanvragen'.
Heb je geen account of is er iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op via support@little-moon.nl of via onze contactpagina. Dan helpen wij jou graag verder!
Retourneren binnen Nederland is gratis.
Voor het retourneren vanuit alle overige landen brengen we €3.99 retourkosten in rekening.
Wij hanteren een maximum verwerkingstijd van 1 week na ontvangst van de retour.
Je ontvangt het aankoopbedrag altijd terug op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald.
Na verwerking van je retour staat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening.
Nee, het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen.
Het artikel kan geretourneerd worden volgens onze retourvoorwaarden. Daarna kan je een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel.